مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 12:052023-12-30فرهنگي

میزگرد| آدرس مسیر موفقیت «بچه زرنگ» از زبان تیم تولید؛ سفارشی ساز نیستیم


انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» اثری است که چند رکورد را در گیشه سینمای ایران جابجا کرد تا به عنوان اثری موفق معرفی شود، موفقیتی که تهیه کننده و کارگردان این انیمیشن آن را ناشی از فعالیتی کمپانی محور می دانند.

- خبرگزاری فارس  ـ گروه سینما ـ سجاد رضایی مقدم: گونه های متعدد سینمایی هر کدام مخاطب خود را دارند، تنوع سبد اکران نیز می تواند مخاطبین سینما را افزایش داده و بعد از آن باعث رشد اقتصاد هنر هفتم شود.

در میان تمامی ژانرهای سینمایی شاید جذاب ترین ژانر پویانمایی باشد، گونه ای از سینما که در تمامی دنیا طرفداران ویژه ای داشته و از بزرگ ترین انواع صادرات فرهنگی کشورها نیز به حساب می آید.

مسیر پویانمایی در ایران با ساخته بهرام عظیمی شروع شد، تهران 1500 اولین پویانمایی سینمایی اکران شده در ایران بود، این پویانمایی با حضور چهره های نظیر مهران مدیری، بهرام رادان و هدیه تهرانی در اکران نوروزی سال 92 فروشی نزدیک به 4 میلیارد تومان را تجربه کرد.

بعد از این پویانمایی دو ساخته گروه هنر پویا، شاهزاده روم و فیلشاه به اکران رسیدند که هرکدام بیش از 1 میلیون نفر را به سینماها کشاندند، در این میان عدم موفقت پویانمایی آخرین داستان در گیشه نشان دهنده کار سخت پویانمایی در جذب مخاطب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزگرد| آدرس مسیر موفقیت «بچه زرنگ» از زبان تیم تولید؛ سفارشی ساز نیستیم

میزگرد| آدرس مسیر موفقیت «بچه زرنگ» از زبان تیم تولید؛ سفارشی ساز نیستیم